close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פרגולות אלומיניום בזמן הקורונה

מערכת שורשטו טבת, תשפא30/12/2020

תקופת הקורונה חידדה בעבור רבים את הצורך להשקיע ולטפח את ד' אמות ביתם... או לפחות הגינה...

תגיות:

תקופת הקורונה חידדה בעבור רבים את הצורך להשקיע ולטפח את ד' אמות ביתם, כאשר עקב כלל ההגבלות אשר חלו על הציבור הרחב, נבצר מרבים לצאת ולבלות בחלל החיצוני, כאשר מפגשים ביתיים ואינטימיים זכו להדר מחודש וייחודי, כמו גם חודד הצורך להפיק את המירב מאשר שרוי בביתנו.

לאור זאת, ניתן לראות עלייה מרשימה בהיקף הגינות והחללים הפרטיים אשר עברו מהפך מקיף, כאשר חלק בלתי נפרד מאותו תהליך הוא בנייתן של פרגולות אלומיניום – כפתרון חדשני, יוקרתי ושבניגוד לעץ הנפוץ והקיים – אינו מתבלה.

פרגולות אלומיניום כמוצר עמיד וללא בלאי

בהמשך לכך, לאור

היותה של מתכת האלומיניום דחוסה פי 3 פחות מאשר מתכות מקבילות לה כדוגמת פלדה או נחושת, היא מחזיקה ביתרון משמעותי לעומתן, כאשר יתרון זה מתגלם בהיותו של חומר זה עמיד וחזק אך שאינו כבד כפי מקביליו.

בנוסף לכך, בניגוד לפרגולות שמקורן בעץ, פרגולות אלומיניום אינן מתנפחות ומתרחבות כתלות בעונות השנה, כמו גם כי אינן מהוות קרקע פורייה לגידולם של מזיקים וטפילים שונים, אשר אוכלים את העץ וניזונים ממנו.

כמו כן, פרגולות אלומיניום לא מעלות חלודה, ולא משנות את צבעיהן כתלות בחשיפתן לשמש, כאשר כלל הנתונים הללו מציבים אותן כפתרון עמיד לכל ימות השנה, כמו גם כזה אשר אינו מצריך תחזוקה רציפה מצד בעליהן אשר עלולה להיות מייגעת.

חשיבותן של פרגולות לאור האקלים הישראלי

בנוסף לכך, סיבה נוספת להיותן של פרגולות מוצר צריכה בגדר חובה עבור כל גינה בישראל, היא האקלים הישראלי אשר מאופיין בקיץ ארוך וחם במיוחד, כמו גם בחורף קצר ובעל משקעים רבים אשר יורדים בזמן קצר.

כלומר, לאור השמש אשר קופחת בעוצמה רבה מרבית השנה, כמו גם כתוצאה מימי החורף הקצרים אך עתירי הגשמים, ללא פרגולה חיצונית כמעט ולא ניתן להנות מאשר הגינה הביתית יכולה להציע.

לעומת זאת, באמצעות היעזרות בפתרון חדשני כדוגמת פרגולה שמקורה באלומיניום על כלל צורותיה וסוגיה השונים, ניתן להפיק את המרב מן החלל הביתי, כאשר נפתחות אפשרויות ושימושים חדשים לחלל הגינה אשר טרם לכן מזג האוויר מנע מאיתנו לממש.

כלומר, בזכותן ניתן לשבת ולהנות מן הגשם בימי החורף הקרים, כמו גם להיעזר בהן ובצל הרחב שנלווה להן בימיה החמים הרבים של השנה.

לסיכום

פרגולות אלומיניום נהפכו נפוצות כפטריות לאחר הגשם לאור תפקידו הרם של אירוח בחברה הישראלית, כאשר הסיבות לכך הן נוכחותו הדומיננטית של האקלים המאתגר אשר שורר בישראל במהלך השנה, כמו גם היותן של פרגולות אלומיניום עמידות ונטולות בלאי או צורך בתחזוקה שוטפת, לפיכך,פרגולות אלומיניום מסתמנות כחלק בלתי נפרד מכל גינה אשר מתעתדת להיות מקום מפגש חברתי או מקור למזור ונחת עבור בעליה.

כמו כן, לאור היותו של פתרון חדשני כדוגמת פרגולה אשר מקורה באלומיניום טרי יחסית בנוף המקומי, קיים יסוד סביר להניח כי לאור הביקוש העולה מחירן של פרגולות אלומיניום צפוי לעלות גם הוא, כאשר הביקוש להן מסתמן כעובדה קיימת אשר צפויה להעמיק את אחיזתה בנוף הישראלי, כאשר סופה של תופעה זו לא נראה לעין.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה